وسیله ایران سوریه عربستان دولت ترامپ

وسیله: ایران سوریه عربستان دولت ترامپ اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پیکان به مشکل شکست می‌خورد/ هیچ بازیکنی اندازه پرسپولیس بزرگ نیست ، برانکو

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: پیکان تیم جوانی است که به مشکل شکست می‌خورد و کار آسانی در پیش نداریم. 

پیکان به مشکل شکست می‌خورد/ هیچ بازیکنی اندازه پرسپولیس بزرگ نیست ، برانکو

برانکو: پیکان به مشکل شکست می خورد/ هیچ بازیکنی اندازه پرسپولیس بزرگ نیست

عبارات مهم : برانکو

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: پیکان تیم جوانی است که به مشکل شکست می خورد و کار آسانی در پیش نداریم.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: بازی فردا مثل همه بازی ها جهت ما مسئله است ولی تا به حال پیکان یکی از سرسخت ترین حریفان ما بوده هست. از ابتدای حضورم در پرسپولیس که این تیم را بردیم، پیکان سقوط کرد. همچنین در جام حذفی با مشکل این تیم را بردیم و این فصل تنها از پیکان باخته ایم. پیکان تیمی است که شاید نمی برد ولی به مشکل می بازد، این تیم با هدایت جلالی از بازیکنان جوان تشکیل شده است است.

پیکان به مشکل شکست می‌خورد/ هیچ بازیکنی اندازه پرسپولیس بزرگ نیست ، برانکو

او افزود: نشانه پیکان این است که بین چهار پنج تیم اول لیگ باشد و جهت کسب سهمیه آسیا تلاش می کند. همه بازیکنان به جز کمال سالمند. همتی هم مریض شده است و سیدجلال هم کشیدگی مختصری دارد. ولی اهدافمان پابرجاست و به دنبال عالی ترین نتیجه های هستیم. لیگ برتر یک ماراتن است که نتیجه های خوب و بد در آن خواهد بود ولی آخر فصل امتیازها جمع خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس همچنین راجع به احتمال دفاع اتوبوسی پیکان بیان کرد: پیکان فلسفه بازی اش را عوض کردن می دهد. با پرسینگ اوج و کارهای ترکیبی، هجومی تر می شوند. بازی آنها نیز به بازی ما بستگی خواهد داشت و اینکه چقدر خودمان را به حریف تحمیل می کنیم. روی تیم هایی که بسته بازی می کنند کار کرده ایم . در دو بازی آخرمان در پایتخت کشور عزیزمان ایران تیم ها بسته بازی کردند. در هر دو بازی ۷-۸ وقت گلزنی ایجاد کردیم ولی تمرکز کافی در ضربات آخر نداشتیم.

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: پیکان تیم جوانی است که به مشکل شکست می‌خورد و کار آسانی در پیش نداریم. 

برانکو همچنین راجع به عنوان کسر امتیاز از پرسپولیس و حواشی به وجود آمده گفت: اطراف تیم های بزرگی مثل پرسپولیس اتفاقات ناحوش آیندی می افتد و بعضی دوست دارند این اتفاق بیفتد. تلاش هایی می کنند تا ثبات ما را برهم زنند. ما مشکلی نداشتیم و دیگران برایمان مسئله ساختند چون هر چه بود بر اساس قوانین بود. شاید یک سری خطاها ایجاد شد و کلوب و بازیکن هم از سوی فیفا جریمه شدند.

او راجع به ضررهایی که طارمی به پرسپولیس وارد کرد، گفت: در دنیا هر اتفاقی می افتد. خیلی از کلوب ها جریمه شده است اند. اتلتیکو مادرید اخیرا کاستا را گرفت. رئال به خاطر پسر زیدان محروم هست. هر بازیکنی واکنش‌ها خودش را دارد. این پرسش را از طارمی بپرسید. ما پیشنهاد قرارداد ۲ ساله به طارمی دادیم و کتبا اعلام کرد مایل به ادامه کار نیست. کلوب موفق شد از این انتقال درآمد داشته باشد. مثل انتقال سانچز از آرسنال.

برانکو اضافه کرد: کلوب بزرگی خودش را در این زمینه نشان داد. به خود انسان ها بستگی دارد که چطور واکنش‌ها کنند. کلوب نشان داد جهت بازیکنانش می جنگد. بازیکنی که نمی خواهد بازی کند مشکلی برایش نمی سازیم ولی بازیکنی می خواهیم که با علاقه بماند و با هواداران خوش حالی کند. هیچ کس جز کلوب بزرگ نیست. کلوب قبل از ما بوده و بعد از ما هم خواهد بود.

پیکان به مشکل شکست می‌خورد/ هیچ بازیکنی اندازه پرسپولیس بزرگ نیست ، برانکو

سرمربی پرسپولیس در آخر راجع به نقشش در بازگشت مهدی طارمی از ریز اسپور به پرسپولیس، تصریح کرد: هنگامی که طارمی از ریز اسپور برگشت از من پرسیدند که او را می خواهید؟ گفتم بله می خواهم چون او سال قبلش آقای گل و عالی ترین بازیکن شده است بود و فصل بعد هم این عنوان را تکرار کرد. ما از او به خاطر خدماتش قدردانی می کنیم. من از کلوب پرسیدم که داستان طارمی با ریز اسپور چگونه هست. همه گفتند که مسئله را حل کردیم. بنابراین من باید چه می گفتم. اعلام کردم که اگر مسئله را حل نکنید و این کلوب شکایت کند، به دردسر خواهیم افتاد.

واژه های کلیدی: برانکو | پرسپولیس | پرسپولیس | مهدی طارمی | برانکو ایوانکوویچ | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار