وسیله ایران سوریه عربستان دولت ترامپ

وسیله: ایران سوریه عربستان دولت ترامپ اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات سیاه‌جامگان را دست‌کم نمی‌گیریم/ کامیابی‌نیا از وضعیتش در پرسپولیس راضی نیست ، برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تیمش در هفته چهارم لیگ برتر حریف مشهدی‌اش را دست کم نخواهد گرفت. 

سیاه‌جامگان را دست‌کم نمی‌گیریم/ کامیابی‌نیا از وضعیتش در پرسپولیس راضی نیست ، برانکو

برانکو: سیاه جامگان را دست کم نمی گیریم/ کامیابی نیا از وضعیتش در پرسپولیس راضی نیست

عبارات مهم : برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که تیمش در هفته چهارم لیگ برتر حریف مشهدی اش را دست کم نخواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سیاه جامگان اظهار کرد: این بازی در آستانه بازی با الاهلی هست. سیاه جامگان شروع خوبی داشته و یک باخت که نباید رخ می داد برابر فولاد داشت. با این حال این تیم به دنبال اشتباه ما در بازی فردا (چهارشنبه) خواهد بود ولی بازیکنان ما حریف را دست کم نمی گیرند و راحت بازی نخواهد کرد.

سیاه‌جامگان را دست‌کم نمی‌گیریم/ کامیابی‌نیا از وضعیتش در پرسپولیس راضی نیست ، برانکو

برانکو ادامه داد: مثل همه بازی ها، این بازی جهت ما یک بازی سخت خواهد بود که نتیجه نامعلومی در انتظار ما هست. بازیکنان ما در هر بازی با تمرکز و انگیزه اوج وارد زمین می شوند و به همین خاطر به نتایجی که می خواهیم می رسیم. البته اخیرا صحبت هایی نیز شده است که پرسپولیس از پیش برنده است و راحت بازی ها را می برد ولی هیچ کسی نمی بیند که بازیکنان ما چقدر تمرین کرده اند و تمرکز روی کارشان داشتند و تمام نتیجه های ارزش به یمن تلاش و پشتکاری بوده که داشته اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: ما دوست داریم پیروز این مسابقه شویم و نشانه ما به دست آوردن بردهای هر چه زیاد است ولی به هیچ وجه کار راحت و آسانی نیست و این را می دانیم که اتفاقات غیر مترقبه و آینده نگری نشده نیز وجود دارند ولی من دوست دارم که بازیکنانم از بازی لذت ببرند و به خاطر نتایجی که می گیرند به همراه هوادارانمان در زمین خوش حالی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تیمش در هفته چهارم لیگ برتر حریف مشهدی‌اش را دست کم نخواهد گرفت. 

او گفت : بشار رسن بازیکن تازه ما نیز به تیم ملحق شد و نوراللهی نیز به زودی به جمع ما خواهد پیوست و حق بازی خواهد داشت. در چند روز باقی مانده که وقت داریم کادر بازیکنان را خواهیم بست ولی بااهمیت ترین مساله این است که بازیکنان سالم هستند.

برانکو در ادامه راجع به بازی با سیاه جامگان، خاطر نشان کرد: فکر می کنم اگر علی عسگری بازی کند، خطرناک ترین بازیکن حریف ما خواهد بود.

او راجع به صحبت های اخیری که راجع به پاس ندادن بازیکنان به منشا به وجود آمده بود نیز، گفت : من نمی دانم چه زمانی و کجا دیده شده است و ثبت کردند که بازیکنان نمی خواهند که به منشا پاس دهند. در کنفرانس قبلی هم گفتم که تنها موقعیتی که می شد به منشا پاس داده شود و این کار صورت نگرفت در دقیقه ۹۲ بازی بود که مسلمان بین منشا و فرشاد باید تصمیم می گرفت که به چه کسی پاس دهد و به فرشاد پاس داد. به نظر من موقعیت فرشاد بهتر بود. البته در دقیقه ۹۲ بازی خستگی بر بازیکن غلبه می کند و راحت نیست که در آن دقایق عالی ترین تصمیم را بگیرد. طبیعی است که هم منشا و هم سیامک و هم محسن باید یک زمانی را جهت تطبیق با تیم و خواسته های کادرفنی بگذرانند چون بازی کردن در پرسپولیس با تیم های دیگر تفاوت دارد و فلسفه اش نیز تفاوت می کند.

سیاه‌جامگان را دست‌کم نمی‌گیریم/ کامیابی‌نیا از وضعیتش در پرسپولیس راضی نیست ، برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بحث هایی که در رابطه با مدل موی منشا شده است بود، گفت : تا هنگامی که او در پیکان بود نشنیده ام که کسی در این مورد ایرادی بگیرد. هر بازیکنی روش آرایش خاص موی خود را دارد و پرسشها شخصی خود را دنبال می کند.

برانکو در پاسخ به این پرسش که با در نظرگرفتن این که نیمکت این فصل پرسپولیس نسبت به فصل قبل بسیار نیرومند تر شده است ، آیا برنامه ای جهت استفاده از این بازیکنان دارد یا خیر؟ گفت : ما پارسال با مسئله بزرگی روبه رو بودیم ولی توانستیم با ۱۳ بازیکن کار بزرگی را انجام دهیم و قهرمان شویم. حالا بازیکنانی را گرفته ایم و می خواهیم کادر بازیکنان و تیم را تقویت کنیم تا در وقت بازی با کمترین مسئله مواجه باشیم. همه بازیکنان جدیدی که به تیم جذب شده است اند به وقت نیاز دارند تا با سایر بازیکنان هماهنگ شوند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که تیمش در هفته چهارم لیگ برتر حریف مشهدی‌اش را دست کم نخواهد گرفت. 

سرمربی پرسپولیس در ادامه راجع به این که آیا حضور این تعداد بازیکن خوب روی نیمکت باعث نارضایتی تعدادی از آنها نمی شود، پاسخ داد: در تمام کلوب های دنیا ۱۱ بازیکن داریم که خیلی راضی هستند. چهار، پنج بازیکن نیمه راضی داریم و مابقی ناراضی هستند. طبیعی است که این بازیکنان ناراضی باید کاری کنند تا با کار مستمر در تمرینات، خود را نشان دهند و خود را ثابت کنند. چون قرار گرفتن در بین ۱۱ نفر مهم جهت هیچ بازیکنی تضمین شدنی نیست.

او راجع به این که با توجه به نتیجه های خوب این تیم در سه بازی گذشته، آیا برنامه ای جهت این که بازیکنان دچار غرور نشوند دارد یا خیر؟ گفت : من به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها هیچ حریفی را دست کم نمی گیرند و برابر هر حریفی تلاش می کنند با حداکثر توان ظاهر شوند و همین طور خوش حالی و رضایت را به هواداران بدهند. مسابقه در تیم باعث می شود که این طور پرسشها به حداقل برسد.

سیاه‌جامگان را دست‌کم نمی‌گیریم/ کامیابی‌نیا از وضعیتش در پرسپولیس راضی نیست ، برانکو

سرمربی پرسپولیس راجع به دیدار با الاهلی و این که این تیم تغییرات زیادی داشته هست، گفت : ما بازی الاهلی با الاتفاق را نگاه کردیم. آقای یشیچ، یکی از دوستانم است که در آن جا مربی گری می کند. راجع به شکست الاهلی برابر الاتفاق با او صحبت کردم. الاتفاق یکی از تیم های قبلی من هست. الاهلی امروز لیست بازیکنانش را به AFC اعلام کرد و آنها بازیکنان یونانی ارزش را از لیست خارج کرده بودند که جهت من جای تعجب داشت. فردا (چهارشنبه) الاهلی بازی دوم خود را در لیگ انجام می دهد و ما به صورت مستقیم آن بازی را نگاه خواهیم کرد.

او راجع به این که آیا در بازی فردا برابر سیاه جامگان سید جلال حسینی حضور خواهد داشت یا خیر؟ گفت : بله. کاپیتان حسینی فردا در لیست ما واقع شده است است و اگر امروز اتفاق خاصی نیفتد فردا تیم را رهبری می کند.

برانکو تاکید کرد : البته کمال کامیابی نیا در لیست بازیکنان ما جهت بازی فردا حضور ندارد و دلیلش این است که او از اوضاع خودش در تیم ناراضی بود. ما به او ۲۴ ساعت وقت داده ایم که در این باره فکر کند و امروز با او صحبت خواهیم کرد. البته مساله خیلی مهمی نیست. فردا یک آزمون عمومی جهت تیم ما است تا خود را جهت بازی برابر الاهلی آماده کنیم.

پارسال پرسپولیس، فقط در منطقه دفاع راست ترافیک بازیکن داشت ولی امسال در تمام مناطق چنین مساله ای وجود دارد. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی با سیاه جامگان بازیکنان ذخیره را بازی خواهد داد یا خیر گفت : ما تنها پارسال و پیش از بازی با الوحده در بازی برابر سیاه جامگان در استفاده از بازیکنان صرفه جویی کردیم. بازی با الوحده چهار روز بعد از بازی با سیاه جامگان بود و مجبور بودیم که چنین کاری را انجام دهیم ولی در حال حاضر دلیلی ندارد که چنین حساب و کتابی کنیم و با عالی ترین ترکیب بازی می کنیم و در هر پست تعویض های متعددی داریم. شش روز جهت بازی با الاهلی وقت داریم و به اندازه کافی وقت است که خودمان را آماده کنیم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا کامیابی نیا از شرایطش در تیم ناراضی هست، گفت : او در مرحله نقاهت بعد از عمل جراحی است و از موقعیت خود در تیم رضایت ندارد. طبیعی است که من نخواهم بازیکن ناراضی با تیم تمرین کند.

سرمربی پرسپولیس راجع به این که آیا این نارضایتی باعث جدایی او از پرسپولیس خواهد شد یا خیر، گفت : نه. همان طور که به مهدی اجازه دادیم مذاکره کند، بازیکنان وقت داشتند که اگر مایل به رفتن بودند این کار را انجام دهند ولی الان دیگر شانس این که بازیکنی را رها کنیم وجود ندارد. البته اگر باشگاهی چهار، پنج میلیون دلار به ما پیشنهاد کند می توانیم به آن فکر کنیم (با خنده) .

واژه های کلیدی: برانکو | سرمربی | بازیکن | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | سرمربی تیم | سیاه جامگان | لیست بازیکنان | برانکو ایوانکوویچ


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار