وسیله ایران سوریه عربستان دولت ترامپ

وسیله: ایران سوریه عربستان دولت ترامپ اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (621)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (621)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (621)

عبارات مهم : ایران

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

شروع میکنیم با تصویری مربوط به روز معارفه مهدی طارمی در کلوب الغرافه قطر، در کنار مدیران قطری و وسلی اشنایدر معروف هم تیمی تازه مهدی. قطری ها طوری دست مهدی را محکم گرفته اند که کاملا مشخص است وحشت از فرار کردن دوباره و برگشتن به پرسپولیس دارند، ترسی که با پرسپولیسی ها کاملا یکسان است.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (621)

عکس برفی مهسا طهماسبی در برف نیم ساعته ای که دیروز در پایتخت کشور عزیزمان ایران بارید و تا به زمین برسد آب شد. امروز هم که آفتاب مثل صحرای کالاهاری با پایتخت کشور عزیزمان ایران برخورد می کند. احساس میکند پایتخت کشور عزیزمان ایران ومردمش از برف دیروز کمی پررو شده است اند.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

به مناست پخش فیلم “محمد رسول الله (ص)” ساخته مجید مجیدی در شبکه نمایش خانگی، مهدی پاکدل این تصویر از خودش در نقش ابی طالب در این فیلم را در اینستاگرامش منتشر کرده هست. “محمد رسول الله (ص)” فیلمی فاخر با محوریت داستانی دوران پیش از تولد، تولد و کودکی پیامبر اسلام (ع) هست. فیلمی که با همکاری عالی ترین های سینمای دنیا ساخته شده است و جلوه های خاص آن در حد عالی ترین فیلم های هالیوود هست. اگر در سینما آن را ندیده اید توصیه می کنیم نسخه خانگی آن را تهیه و مشاهده فرمائید.

امان از دست این مهراب، طناز ترینِ طناز های ایران.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (621)

فردا آخرین قسمت از فصل دوم لیسانسه ها پخش خواهد شد و پرونده این سریال محبوب هم جهت هر لحظه بسته خواهد شد. ممنون از سروش صحت که در طول نزدیک به چهل قسمت توانست یک “کمدی فانتزی” قابل قبول جهت مخاطبان سخت گیر بسازد، شاید در روزهای اول این سبک از کمدی جهت مردمی که به داستان های کمدی و طنز عطاران و جوان و مدیری عادت داشتند چندان جالب نبود، ولی به مرور وقت جای خود را در منزل های مردم پیدا کرد و طرفداران زیادی را به تلویزیون کشاند. آرزوی موفقیت داریم جهت این تیم دوست داشتنی.

پانته آ بهرام این متن را در وصف رفاقت قدیمی اش با ریما رامین فر نوشته. متاسفانه یا خوشبختانه ریما در اینستاگرام صفحه ندارد، وگرنه باید منتظر جواب او میماندیم.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

نازنین زن این تصویر که مسلماً مربوط به آن هزار مرتبه در روز نیست و مشخص است دارید در سلفی دوستتان ژست میگیرید.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (621)

آرزوی صبر دوباره جهت خانواده کیایی که گرمای زندگی ارزش را از دست داده اند. مصطفی کیایی این پست را به پدرش تقدیم کرده است.

کلا همه چیز جهت بالاشهری هست، پایین شهری ها فقط جهت پر کردن استادیوم آزادی خلق شده است اند.

سحر زن قریشی در حال خارجگردی. از حال و هوای تصویر میتوان حدس زد که سحر زن به یک کشور استوایی رفته است.

عکس قشنگی است جناب بنا، فقط ای کاش به خوب افتادن خود در تصویر توجه نمیکردید، استاد طالقانی قطعا حوصله گرفتن یک تصویر دیگر با چشمان باز را داشتند!

حال و روز تازه هوتن شکیبا کاملاً نشان از لجبازی او با شرایط هوا دارد. هر چه هوا سرد تری میشود، او خود را کچل تر میکند تا زمانی که به درجه منصوریانی برسد.

پایان سلطه مسی و رونالدو بر فوتبال دنیا به آخر رسید و امسال نوبت مهدی یراحی بود تا برنده توپ طلا شود.

امیر جدیدی به نمایشگاه پوستر های قدیمی فیلم های سینمای کشور عزیزمان ایران رفته بود که لذت تماشای پوستر فوق العاده ی فیلم فوق العاده “مادر” ساخته زنده یاد علی حاتمی را با ما شریک کرد. یاد رفتگانِ این فیلم ماندگار، از جمله بانو رقیه صورت آزاد، بانو حمیده خیرآبادی و شیرعلی قصاب (محمود لطفی) گرامی باد. همچنین آروی سلامتی داریم جهت استاد محمدعلی کشاورز، بانو فریماه فرجامی و عمو اکبر عبدی عزیز که چند هنگامی که است گرفتار کسالت و بیماری هستند.

قاسم بزرگ و قاسم کوچک در مراسم خوش حالی تولدی که قاسم کوچک جهت قاسم بزرگ تدارک دیده بود. تصویر را قاسمه برداشته و به اشتراک گذاشته است.

مجتبی پیرزاده با این تصویر عجیب تولد همسرش فری زن را تبریک گفته است.

خاطره بازی رضا توکلی با تصویری مربوط به سریال پرطرفدار “فاصله ها” ساخته حسین سهیلی زاده که هفت سال پیش از تلویزیون پخش میشد. روح عمو حسن جوهرچی هم شاد و قرین رحمت باشد.

عمو پورنگ نمی داند همین بنده خدایی که ناگهانی وارد تصویر او شده است یکی از جالب ترین و خاص ترین تصویر های اینستاگرام او در طول این سال ها را رقم زده است.

لحظه ای پیش از پایین آمدن سنِ سالن میلاد نمایشگاه و هم سطح شدن آن با ردیف اول تماشاگران. بهنام جان به خودت رحم نمیکنی به امکانات بیت المال رحم کن!

تصویری از عمو شهره… ببخشید، خاله شهره لرستانی همراه با متنی شاعرانه و تاثیر گذار.

سولماز غنی و یکی از عزیزانش با حضور افتخاری نور آفتاب. سولماز یکی دیگر از معدود زن های بازیگری است که نگرانی و دغدغه بابت اینکه چگونه دیده شود ندارد و وقت زیادی جهت سرخاب و سفیداب اینستاگرامی نمیگذارد.

علت مهم افت رئال مادرید در این فصل کشف شد. علتی که تا معلول را طور کامل زمین نزند ول کن نیست.

واکنش معصومه کریمی به پوستر جشنواره تئاتر فجر. بازیگری که بعید میدانم تا به امروز تجربه هنرنمایی در تئاتر را داشته باشد.

سپیده خداوردی در آتلیه یکی از دوستان. دوستانی که تعدادشان خیلی زیاد است.

سلفی مریم خدارحمی با فقیهه سلطانی و گندم خوردنی اش و دوست عزیزشان. چه اخمی هم کرده وروجک!

اگر با کسی خوشحالین و قلبتون آرومه، با سلفی ها و تصویر هاتون پدر اینستاگرام رو در بیارین.

نیکی مظفری در نمایی از نمایش “قدم زدن با اسب” که در اسطبل شهرزاد… ببخشید، در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا میشود.

رعنا آزادی ور و هنگامه قاضیانی در نمایی از فیلم “به وقت خماری” ساخته تازه محمدحسین لطیفی که در جشنواره اکران خواهد شد. لطیفی از کارگردان های کاردرست این روز های سینماست و انتظار های از فیلمش طبیعتاً بالاست. به شرطی که رعنا آزادی ور نقش تکراری یک دختر قربانی خشونت را بازی نکند.

وقتی تماشاگران شعر را غلط می خوانند، شعری که خیلی دوستش داری.

از نگاه پرواز همای به مریم زن بگذریم، این چه تیپی است که جناب همای زده؟ مثل کابویی می ماند که روی به تصوف آورده.

یکی از عالی ترین و بزرگترین افتخارات آلن دلون، تصویر گرفتن کنار بهروز ما.

خاطره بازی استاد مهدی فخیم زاده با یک فیلم قدیمی به نام “میراث من، جنون” و صحنه ای از هنرنمایی خودش در این فیلم. فیلمی که جزو نخستین تجربه های کارگردانی جناب فخیم زاده در سینما بود.

نیما کرمی و همسرش زینب زارع در حاشیه یک مراسم. تا این دو عزیز همدیگر را ماچ نکرده اند می رویم سراغ تصویر بعد.

خیلی دوست دارم با عکاسی که از شهرزاد عبدالمجید درخواست کرده که این ژست را بگیرد صحبت کنم و در مورد نگاهش به مقوله ژست در عکاسی با هم بحث کنیم.

ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی در اکران شخصی فیلم “پل خواب” ساخته ارزنده اکتای براهنی. اختلاف سنی ارزش و اینکه کدام بزرگتر است هم به خودشان مربوط میشود.

حامد کمیلی در این گریم شبیه دانشجویان ترم 10 مهندسی شده، همان هایی که حین کلاس 1 ساعته سه بار بیرون میروند و سیگار میکشند.

هستی مهدوی فر در یک مراسم سینمایی شرکت کرد که مدل تازه موهایش را به نمایش بگذارد.

هنگامی که استیکر اشتباهی میفرستی و سین میخورد.

کمی چاشنی جذابیت به مطلب اضافه می کنیم و می رویم سراغ سایر تصویر ها.

محمد حسین میثاقی و جایزه عالی ترین گزارشگر ورزشی.

زاینار جان، رفته سند جور کند.

جلسه سه ساعته مستر تیستر معروف با علیرضا منصوریان که در آن در مورد اهمیت فرشینگ قبل از خوردن غذا و همچنین تمرکز روی تکنیک های سرآشپز تیم یونتوس، صحبت شد.

این ور هم کمی جای خالی مانده بود. دیگر فک کنم تمام شد!

آزاده جان میتوانی در فضای پر از مهر و صمیمیت منزل تان هم قربون کفش های سرخپوستی فرزندت بروی، به اینترنت اجازه گرفتن جای دنیای واقعی را ندهید.

بنیامین لمیده پشت ماشین در مسیر خرم آباد.

سلفی ارسلان قاسمی و علی اوجی در کنار دکتر محمود عزیزی در پشت صحنه سریال جدیدشان. دکتر عزیزی وارد 74 سالگی اش شده است است.

شما را با چالش تازه محسن افشانی و رفقا، یعنی “عکس با مادر زن” تنها می گذاریم. هیچ گاه واژه چالش انقدر مورد ظلم واقع نشده بود.

محمد شیری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در کنار سینی صبحانه که کلکسیونی از چیز های عجیب است! قالب های گنده ی کره و پنیر و تخم شتر مرغ و چیز های دیگر.

زحمت توصیه اخلاقی امروز را هدی زین العابدین کشیده هست. در واقع این توصیه نوعی دعوت به جلف بازی محسوب میشود.

شیوا طاهری بازیگر سریال “گذر از زحمت ها” که نمیدانم کی و چگونه به شیوا مشفق عوض کردن نام داده است!

همه عقاب های بعد از تو سو تفاهم بود.

یاس و رفیقش در خیابان در حال قدم زدن بودند که یاسر در تصمیمی ناگهانی به رفیقش گفت “ازم تصویر بگیر”.

کاپیتان مسعود شجاعی با این استوری به درگذشت ناگهانی آتنا محمدی دروازه بان تیم فوتبال منحل شده است ی بانوان ملوان تصویر العمل نشان داد و این ضایعه را به خانواده محمدی تسلیت گفت. ما نیز به نوبه خودمان این اتفاق تلخ را به جامعه ورزشی انزلی و خانواده آتنا محمدی تسلیت عرض میکنیم.

اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: ایران | تصویر | سریال | تصویری | اینستاگرام | اخبار فرهنگی و هنری

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (621)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (621)


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار