وسیله ایران سوریه عربستان دولت ترامپ

وسیله: ایران سوریه عربستان دولت ترامپ اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل دکترین هسته‌ای دولت ترامپ چین را هم به تصویر العمل واداشت

پس از آنکه واشنگتن سند توسعه قابلیت‌های هسته‌ای جهت بازدارندگی دیگران را منتشر کرد، چین، ایالات متحده آمریکا را به رها کردن تفکر جنگ سرد و عدم سوء برداشت از تقو

دکترین هسته‌ای دولت ترامپ چین را هم به تصویر العمل واداشت

دکترین هسته ای دولت ترامپ چین را هم به تصویر العمل واداشت

عبارات مهم : روسیه

پس از آنکه واشنگتن سند توسعه توانایی های هسته ای جهت بازدارندگی دیگران را منتشر کرد، چین، ایالات متحده آمریکا را به رها کردن تفکر جنگ سرد و عدم سوء برداشت از تقویت نظامی آن ترغیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزارت دفاع چین امروز (یکشنبه) در بیانیه ای گفت: صلح و توسعه روندهای جهانی برگشت ناپذیر هستند. ایالات متحده آمریکا، کشوری است که صاحب بزرگترین زرادخانه هسته ای دنیا است و باید ابتکارعمل پیروی از این روند را دنبال کند نه اینکه علیه آن باشد.

بازنگری سیاست هسته ای آمریکا موجب آزردگی روسیه شده است است و آنها این سند را ستیزه جویانه می دانند و نگرانی ها راجع به زیاد کردن خطر برخورد میان این دو کشور اوج گرفته هست. ارتش آمریکا چین و روسیه را در کانون استراتژی دفاع ملی جدیدی قرار داده است که اوایل ماه از آن رونمایی کرد.

دکترین هسته‌ای دولت ترامپ چین را هم به تصویر العمل واداشت

مقام های آمریکایی می گویند، واشنگتن ولی با توسعه توانایی های هسته ای خود قصد دارد جلوی روسیه را بگیرد تا از تسلیحات هسته ای خودش استفاده نکند. چین، ایالات متحده آمریکا را به “گمانه زنی فریبکارانه” راجع به نیات چین متهم کرد و گفته که همواره رویکردی خویشتندارانه در قبال توسعه تسلیحات هسته ای دارد و زرادخانه هسته ای خود را در حداقل نگه می دارد.

در بیانیه وزارت دفاع چین آمده است: امیدواریم ایالات متحده آمریکا تفکر جنگ سرد خود را رها کرده، به وظایفش در قبال خلع سلاح عمل کند، به درستی نیات استراتژیک چین را درک کرده و دیدگاهی عینی به دفاع ملی و تقویت نظامی چین داشته باشد.

پس از آنکه واشنگتن سند توسعه قابلیت‌های هسته‌ای جهت بازدارندگی دیگران را منتشر کرد، چین، ایالات متحده آمریکا را به رها کردن تفکر جنگ سرد و عدم سوء برداشت از تقو

در این بیانیه همچنین از آمریکا خواسته شده است تا با چین همکاری کند و ارتش های دو کشور به یک عامل ثبات در روابط چین-آمریکا و این منطقه تبدیل شوند.

واژه های کلیدی: روسیه | بیانیه | آمریکا | آمریکایی | ایالات متحده | اخبار بین الملل


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار