وسیله ایران سوریه عربستان دولت ترامپ

وسیله: ایران سوریه عربستان دولت ترامپ اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی تاثیر احتمالی تحریم‌ شدن روسیه بر گازپروم

با اینکه تحریم‌های آمریکا علیه روسیه می تواند در روند فعالیت و پروژه های گازپروم روسیه اختلال ایجاد کند، ولی هنوز این شرکت در جهت عوض کردن استراتژی هایش در اروپ

تاثیر احتمالی تحریم‌ شدن روسیه بر گازپروم

تاثیر احتمالی تحریم شدن روسیه بر گازپروم

عبارات مهم : آلمان

با اینکه تحریم های آمریکا علیه روسیه می تواند در روند فعالیت و پروژه های گازپروم روسیه اختلال ایجاد کند، ولی هنوز این شرکت در جهت عوض کردن استراتژی هایش در اروپا هیچ اقدامی انجام نداده است.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ – مدیر جمهور ایالات متحده آمریکا – در اوایل اوت امسال دورِ جدیدی از تحریم ها را علیه روسیه تصویب و اعمال کرد که مستقیما پروژه احداث خط لوله گاز نورد استریم ۲ را نشانه گرفته و این امر می تواند فعالیت و امنیت شرکت های انرژی اتحادیه اروپا را مختل کرده و بر آنها تاثیر منفی بگذارد.

تاثیر احتمالی تحریم‌ شدن روسیه بر گازپروم

طبق گزارشی از اسپوتنیک، تحریم های آمریکا علیه روسیه قادر است تا بر بعضی پروژه های شرکت گازپروم روسیه فشار وارد کند، بنابراین این شرکت ممکن است نتواند به نتیجه های دلخواه در پروژهایش دست یابد، ولی در حال حاضر گازپروم هنوز هیچ اقدامی جهت عوض کردن سمت و سوی فعالیت ها و استراتژی های خود در اروپا انجام نداده است.

آلمان و فرانسه پیش از این نسبت به لایحه تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه روسیه تصویر العمل نشان داده و اذعان کرده بودند که این امر بر فعالیت صنایع و شرکت های اروپایی تاثیراتی منفی خواهد گذاشت و صرفا جهت پیشبرد منافع تجاری آمریکاست.

با اینکه تحریم‌های آمریکا علیه روسیه می تواند در روند فعالیت و پروژه های گازپروم روسیه اختلال ایجاد کند، ولی هنوز این شرکت در جهت عوض کردن استراتژی هایش در اروپ

شرکت گازپروم در ماه آوریل به منظور تامین فاینانس بخشی از پروژه احداث خط لوله گازی نورد استریم۲ موافقت نامه ای را با غول های نفت و گاز اروپا نظیر شرکت اینژی فرانسه، رویال داچ شل انگلیسی، OMV اتریش، یونیپر و وینترشال آلمان به امضا رسانیده بود به ارزش ۹.۵ میلیارد یورو یا ۱۰.۶ میلیارد دلار.

پروژه خط لوله گازی نورد استریم ۲ مشمول بر ساخت دو خط لوله با مجموع ظرفیت تولید ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز می شود. این خط لوله تازه قرار است در جهت خط لوله قبلی (نورد استریم) احداث شود که گاز روسیه را به آلمان از طریق دریای بالتیک متصل می کند.

واژه های کلیدی: آلمان | اروپا | روسیه | پروژه | فعالیت | آمریکا | تحریم ها | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار