وسیله ایران سوریه عربستان دولت ترامپ

وسیله: ایران سوریه عربستان دولت ترامپ اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی خام است! ، مخالفت پلیس با طرح ترافیک تازه تهران/ مدیر پلیس پایتخت

رئیس پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه طرح پیشنهادی جایگزین طرح ترافیک فعلی خام است گفت: تا این لحظه بررسی‌های ما نشان می‌دهد اجرای این طرح به زیاد ک

خام است! ، مخالفت پلیس با طرح ترافیک تازه تهران/ مدیر پلیس پایتخت

مخالفت پلیس با طرح ترافیک تازه تهران/ مدیر پلیس پایتخت: خام است!

عبارات مهم : ایران

رئیس پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه طرح پیشنهادی جایگزین طرح ترافیک فعلی خام است گفت: تا این لحظه بررسی های ما نشان می دهد اجرای این طرح به زیاد کردن آلودگی هوا و ترافیک منجر می شود و از این رو نظر ما نسبت به آن چندان مساعد نیست.

تسنیم نوشت: سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم معارفه جانشین فرماندهی انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی راجع به عنوان طرح تازه ترافیک و ملغی شدن طرح ترافیک سابق از سوی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: این عنوان فعلا در حد پیشنهاد است و دستگاه های متفاوت می بایست بررسی های مورد نیاز را انجام دهند و سازوکارهای اجرایی شدن آن را آینده نگری کنند.

خام است! ، مخالفت پلیس با طرح ترافیک تازه تهران/ مدیر پلیس پایتخت

رئیس پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران تاکید کرد: از نظر ما این طرح فاقد مطالعات مورد نیاز است و این در حالی است که پیشنهاد دهندگان عنوان کردند که اجرای آن به کم کردن آلودگی هوا و کم کردن ترافیک در محدوده طرح ترافیک منجر می شود ولی مطالعات اولیه ما نشان می دهد که این پیشنهاد باعث زیاد کردن ترافیک و طبعا زیاد کردن آلودگی هوا خواهد شد.

رحیمی گفت: از نظر پلیس این طرح خام هست، ما قطعا به صورت مکتوب نظرات خود را به شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام خواهیم کرد ولی تا اینجا به نظر می رسد با توجه به مطالعات انجام شده است نظر ما نسبت به اجرایی شدن آن چندان مساعد نیست.

رئیس پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه طرح پیشنهادی جایگزین طرح ترافیک فعلی خام است گفت: تا این لحظه بررسی‌های ما نشان می‌دهد اجرای این طرح به زیاد ک

وی گفت: طرح فعلی ترافیک در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران قطعا دارای مشکلاتی است و از این رو می بایست طرح جدیدی که می خواهیم جایگزین طرح فعلی کنیم حتما تمام معایب طرح فعلی را برطرف کند. مدیریت ترافیک در تمام کشور و در پایتخت کشور عزیزمان ایران برعهده پلیس است و شهرداری باید بستر و امکانات مورد نیاز را جهت انجام ماموریت پلیس فراهم کند.

رحیمی در آخر گفت: در جلسه روز گذشته با مدیر پلیس راهور ناجا به صورت جدی این طرح را مورد بررسی قرار دادیم و بعد از تکمیل مطالعات و بررسی ها نتیجه به صورت کتبی به شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام خواهد شد.

واژه های کلیدی: ایران | ترافیک | مطالعات | آلودگی هوا | پلیس پایتخت | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار